Sayfanın başına ulaştınız.

Şofben suyu ısıtmıyor

Şofbeniniz suyu ısıtmıyorsa aşağıda size önereceğimiz adımları takip edebilirsiniz.

Yardım mı gerekli?

Probleminizi en güvenli ve hızlı şekilde birlikte çözebilir, servis randevusu oluşturabilirsiniz.

Teknik Destek ve Servis Randevusu

Şofbeniniz çalışma esnasında umulmadık durumlar karşınıza çıkartabilir. Bu durumların üstesinden gelmeniz için bazı adımları denemeniz gerekecektir.

Elektrik bağlantısında sorun varsa ya da sularınız az akıyorsa şofbeniniz çalışmayabilir. Bu adımları kontrol edin. Ayrıca, şofbenin gaz vanası kapalı kalmışsa açık hale getirin ve ekranda hata uyarısı çıkıyorsa sıfırlama işlemi yapın. Sorununuz devam ederse 444 0 888 numaralı telefon ile Arçelik çağrı merkezimizden veya +90 544 444 08 88 numaralı telefon ile Arçelik Destek WhatsApp hesabımızdan destek alabilirsiniz.

Şofbene elektrik geliyor mu?

Şofbeninizin yanındaki duvarda yer alan ve üzerinde mandala benzeyen bir düğme olan kutu, sigorta kutusudur. Sigorta kutusunun üzerindeki mandala benzeyen düğmeyi açık konuma getirdiğinizde şofbene elektrik gelmeye başlayacaktır.

Sigorta kutusu

User-added image

Suyu kontrol edin

Musluğu açtığınızda sularınız az akıyorsa şofbeniniz çalışmayabilir. Sularınız normale döndüğünde tekrar çalıştırmayı deneyin.

Gaz akışını sağlayın

Şofben doğalgaz ile kullanılıyorsa;

Şofbenin yan tarafında doğalgaz borusu yer alır. Bu borunun üzerinde bulunan vanayı açık konuma getirerek gaz akışını sağlayabilirsiniz.

Şofben tüp ile kullanılıyorsa;

Tüpün üst kısmında "detantör" adı verilen bir başlık yer alır. Bu başlık üzerindeki mandalı açık konuma getirerek gaz akışını sağlayabilirsiniz.

Doğalgaz vanası ile gaz akışı

User-added image

Şofbeni sıfırlayın

Şofbeninizin ön kısmında, üzerinde "ON-OFF" yazan bir düğme bulunur. Sıfırlama yapmak için bu düğmeyi "Reset" yazan konuma çevirin ve ekran üzerinde "Reset" yazısı sönene kadar bekleyin.

Şofben sıfırlama düğmesi

User-added image
Daha Fazla Arayın