Sayfanın başına ulaştınız.

Telve Pro profesyonel kahve makinesindeki arıza ışıkları

Telve Pro profesyonel kahve makinesindeki arıza ışıklarıyla ilgili açıklamaları aşağıda bulabilirsiniz.

Yardım mı gerekli?

Probleminizi en güvenli ve hızlı şekilde birlikte çözebilir, servis randevusu oluşturabilirsiniz.

Teknik Destek ve Servis Randevusu

Arıza işareti mavi yanıyor, baş kısımda yer alan 1 numaralı fincan seçim düğmesi kırmızı yanıyor ve uzun "bip" sesi duyuyorsanız su basıncını ölçen sistem olan debi ölçer ile ilgili bir arıza yaşıyorsunuz demektir.

User-added image

Debi ölçer arızası kullanıcı tarafından çözülecek bir sorun olmadığı için servis çağırmanız gerekmektedir.

Arıza işareti mavi yanıyor, baş kısımda yer alan 2 numaralı fincan seçim düğmesi kırmızı yanıyor ve uzun "bip" sesi duyuyorsanız indüksiyon (ısıl işlem başlatma) ısıtma sisteminde sorun yaşıyorsunuz demektir.

User-added image

İndüksiyon ısıtıcısı arızası kullanıcı tarafından çözülecek bir sorun  sorun olmadığı için servis çağırmanız gerekmektedir.

Arıza işareti mavi yanıyor, baş kısımda yer alan 3 numaralı fincan seçim düğmesi kırmızı yanıyor ve uzun "bip" sesi duyuyorsanız pişirme sensöründe (algılayıcısında) sorun yaşıyorsunuz demektir.

User-added image

Pişirme sensör arızası durumunda sensör camının temiz olduğundan emin olun. Tekrar kahve yapmayı deneyin. Arıza devam ederse 444 0 888 numaralı telefon ile Arçelik çağrı merkezimizden veya +90 544 444 08 88 numaralı telefon ile Arçelik Destek WhatsApp hesabımızdan destek alabilirsiniz.

User-added image
Daha Fazla Arayın