Şofben arıza konumundan çıkmıyor
Şofbeniniz arıza konumundaysa ve düzelmiyorsa aşağıda size önereceğimiz adımları izleyerek bu konuya çözüm bulabilirsiniz.
Şofbeniniz çalışma esnasında umulmadık durumlar karşınıza çıkartabilir. Bu durumların üstesinden gelmeniz için bazı adımları denemeniz gerekir.
Şofbeninizi sıfırlayıp (reset) tekrar çalıştırmayı deneyin. Sorununuz devam ederse 0850 210 0 888 numaralı telefon ile Arçelik çağrı merkezimizden veya +90 544 444 08 88 numaralı telefon ile Arçelik Destek WhatsApp hesabımızdan destek alabilirsiniz.
Şofbeni sıfırlayın
Şofbeninizin ön kısmında, üzerinde "ON-OFF" yazan bir düğme bulunur. Sıfırlama yapmak için bu düğmeyi "Reset" yazan konuma çevirin ve ekran üzerinde "Reset" yazısının ışığı sönene kadar bekleyin.
Yardım mı gerekli?
Probleminizi en güvenli ve hızlı şekilde birlikte çözebilir, servis randevusu oluşturabilirsiniz.