Arçelik
Arçelik
5.01.2024

Televizyonda görüntü kaydedilemiyor

Televizyonunuzun görüntü kaydetme özelliği çalışmayı durdurabilir. Bu durumda aşağıdaki yöntemleri deneyerek bu sorunu çözebilirsiniz.
Kayıt işlemi için televizyonunuzun arka veya yan kısmında yer alan USB yuvasına bir USB bellek veya harici disk bağlamanız gerekiyor. Eğer takılıysa bağlantının doğru şekilde yapıldığından ve içinde boş yer olduğundan emin olmanız gerekiyor.

Depolama biriminin kontrolü

Harici depolama biriminizi (USB disk, veya flash sürücü) bilgisayarınıza bağladığınızda bilgisayarınız bu aygıtı tanıyorsa sorunsuz çalışıyordur. Hafızasının dolu olup olmadığını da içindeki dosyaların boyutlarını kontrol ederek anlayabilirsiniz. Eğer içi doluysa televizyonunuz buraya kayıt yapmayacaktır. Yer açarsanız kayıt işlevi olağan şekilde çalışacaktır.
Yardım mı gerekli?
Probleminizi en güvenli ve hızlı şekilde birlikte çözebilir, servis randevusu oluşturabilirsiniz.