Arçelik
Arçelik
5.01.2024

Netflix uygulamasında içerikleri izlemeye çalıştığımda ses var görüntü yok

Netflix uygulamasında ses var görüntü yoksa, siyah bir ekran görüyorsanız aşağıdaki adımları sırayla uygulayarak sorunu çözebilirsiniz.
Modeminizi kapatıp açın ve mümkünse televizyonunuza kablo ile internet bağlayın.

Televizyonunuzun fişini prizden çıkartın ve en az 1 dakika bekleyin. Televizyonunuzun fişi prize takılı değilken, cihazdaki kalan elektrik akımını boşaltmak için televizyonun güç düğmesini 5 saniye basılı tutun.

Güç düğmesine erişemiyorsanız veya televizyonunuzda güç düğmesi yoksa, televizyonunuzun fişi takılı değilken en az 3 dakika bekleyin. Televizyonunuzun güç kablosunu sonrasında yeniden takın.

Televizyonunuzu bu işlemleri yaptıktan sonra açın ve Netflix uygulamasına girerek sorunun çözülüp çözülmediğini kontrol edin.
Yardım mı gerekli?
Probleminizi en güvenli ve hızlı şekilde birlikte çözebilir, servis randevusu oluşturabilirsiniz.