Arçelik
Arçelik
5.01.2024

Bulaşık makinesinin programı takılı kalıyor

Bulaşık makineniz seçtiğiniz programda takılı kalıyorsa aşağıda size önereceğimiz adımları izleyerek bu konuya çözüm bulabilirsiniz.

Bulaşık makinenize su gelmiyor olabilir ya da makinenin kapağı yerine tam olarak oturmuyor olabilir. Öncelikle bu adımları kontrol edin. Hala çalışmıyorsa mevcut yıkama programını iptal edin ve yeni bir program vererek deneyin. Sorununuz devam ederse 0850 210 0 888 numaralı telefon ile Arçelik çağrı merkezimizden veya +90 544 444 08 88 numaralı telefon ile Arçelik Destek WhatsApp hesabımızdan destek alabilirsiniz.

Yıkama iptali

Makinenizi açma-kapama düğmesinden açın ve elektrik geldiğinden emin olun. Makinenizde tuşların olduğu bölümün üzerinde yer alan Başla/İptal yazan düğmeye parmağınızı 3 saniye basılı tutun. Yıkama/Kurutma ışıkları yanıp sönecektir. Yaklaşık 2 dakika içinde "Bitti" ışığı yanacak ya da ekranda "End" yazısı çıkacaktır. Sonrasında yeniden program seçip makinenizi çalıştırın.

Su akışı kontrolü

Bulaşık makinenize yeterli su gelip gelmediğini kontrol etmek için, herhangi bir musluğu açarak su akışını kontrol edin. Su az akıyorsa akışın normale dönmesini bekleyin. Su akışı normal olmasına rağmen sorun devam ediyorsa, makinenin arkasındaki hortumların düzgün olup olmadığını kontrol edin ve hortumlarda kıvrılma varsa düzeltin.

Sepet yükleme kontrolü

Makinenin sepetlerine kapağının kapanmasını engelleyecek şekilde yükleme yaptıysanız kapak kapanmayabilir. Bunun için kapağın tam olarak kapanıp kapanmadığını kontrol edin.

 
Yardım mı gerekli?
Probleminizi en güvenli ve hızlı şekilde birlikte çözebilir, servis randevusu oluşturabilirsiniz.